måndag 19 september 2011

En helt vanlig kväll...

Barnen sover (åh, så underbart att kunna skriva detta. Både på grund av att jag väntat så länge på dem - och på grund av de verkligen var kinkiga sista timmen eller så...). Jag sitter med datorn i knät och kollar bloggar och Tradera. Och hur det gick för AIK idag (stängde ner den sidan snabbt...). Maken sitter och lägger upp saker på Tradera. (Bra fördelning där. Han säljer och jag köper. :))

Till detta slinker det lätt ner en Turkisk peppar-glass. Främsta anledningen till att jag numera jagar Hemglassbilen på fredagarna. Fruktansvärt god.

Jag funderar också på kläder. Har som sagt köpt en overall till P1, men jag behöver väl kolla efter en jacka också? Hittar ingen bra overall till P2, men letar vidare. I helgen kanske vi får ta en sväng till lämpligt köpcentrum och kolla efter vinterskor till dem båda två. Höstskorna jag köpte till P1 i somras är för små för honom och just nu lite för stora för P2. Vi får se om han kan ha dem senare i höst, alternativt i vår.

2 kommentarer:

  1. Den glassen är ju hur god som helst!

    SvaraRadera
  2. Bra fördelning & den där glassen, mums! Måste nog också jaga hemglass-bilen.

    SvaraRadera