onsdag 7 september 2011

Onsdag

Ösregn fram till 15.00, tack som f-n för det! Eftersom jag inte är helt van att roa två mindre barn inomhus under en såpass lång tid var det lite kaos här hemma, to say the least. När det slutade regna tvingade jag ut barnen ganska omgående och tog en promenad ner till centrum.

Nu är i alla fall bilen hemma från service och jag kan åka iväg lite med dem. Skönt!

I morgon är det utflykt med Spira. Jag har inte velat åka in när jag varit förkyld, men jag börjar känns mig bättre nu. Kanske ändå jag åker in med barnen i morgon?



2 kommentarer:

  1. Vi har ju bara medgivande att ta emot ett barn, men jag har funderat på om man inte skulle försöka få dem att revidera det till två. Fast när jag läser här inser jag också (förutom allt det där underbara att bli familj) att det krävs mycket av en som förälder. Är jag verkligen tillräcklig i det fallet... jag undrar det jag... Kram på dig TechMom!

    SvaraRadera
  2. Det är mycket jobb, men jag kan tänka mig att det är så med ett barn också. Man vet inte riktigt hur mycket man orkar förrän man är mitt i det hela. :)

    SvaraRadera