måndag 5 september 2011

Söndag kväll...

Ikväll har vi roat oss med att städa i tvättstugan. Jag har röjt bort närmare två sopsäckar kläder, skor, gamla påslakan och annat. Inte riktigt min stil att slänga saker - Maken kallar mig urhamstern - men när jag väl kom igång var det skönt.

Det finns dock några saker som jag inte slänger, hur de än ser ut. En t-shirt med liljekonvaljer som pappa tryckte åt mig och ett gäng konserttröjor. I synnerhet inte min Orup t-shirt från 1989. :)

Idag eller i morgon kommer jag nog upp i 20.000 besök på sidan. Kul!

Dags att sova, det är sent - som alltid. Det blir nog lite tufft i morgon, jag håller på att åka på världens förkylning känner jag. Ha en bra vecka alla!

1 kommentar:

  1. Klart liljekonvalj-tröjan ska vara kvar! Grattis till 20' besök & krya på dig!

    SvaraRadera