onsdag 4 juli 2012

Trött...

...både i kropp och själ. Dels är det ju sent och dels har barnen gjort sitt yttersta för att jag ska vara helt slut. Skrik och tandagnisslan halva dagen.

Dock är de ju söta också. När de kom in till middag när de och Maken varit ute och sparkat boll, kom de med varsin liten bukett blommor.

Imorgon (snarare idag) är det en ny dag och den ska tamejkatten bli bra! Det lutar dessutom åt att det blir Fjäderholmarna på torsdag, där har jag aldrig varit så det kan bli kul.

Nu är det dags för sängen. Gäsp!



6 kommentarer:

  1. Usch ja, den där tröttheten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har förstått att vi nog är lika möra efter den här början på veckan... :)

      Radera
  2. Ibland är man så trött, så trött, så trött.... Vet knappt hur man ska orka hålla ihop, men på något sätt gör man det.
    Vad gulligt av dem att ha med sig blommor till mamma <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite tid för sig själv, om det så bara är för veckohandel, brukar göra susen för mig. :)

      Radera
  3. vilka snälla pojkar som tar hem blommor till sin mamma =) Hoppas det blir en piggare dag imorgon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då, de har goda hjärtan. Eller så kan det varit så i det här fallet att deras far visste hur trött jag var och arrangerade blomplockning som ett delmål. I vilket fall som helst så blev jag förtjust och lite piggare, så det fyllde sin funktion. :)

      Idag har det varit en bra dag, vilket ofta händer efter en urladdning. Skönt.

      Radera