tisdag 10 juli 2012

Tisdag

Jag åkte iväg en stund efter middagen. Köpte en islatte och satte mig i lugn och ro. Det har inte varit en jobbig dag - båda barnen har varit på bra humör - men ganska högljudd.

Det känns att det snart är dags för Maken att ha semester, jag är riktigt trött.

Min bävan just nu är att jag inte får något jobb till höstterminen. Jag avskyr att vara arbetslös, vill inte leva på Makens lön.

Vi åker till Köpenhamn på söndag. Maken hade ju bonuspoäng på SAS som går ut snart, så vi passade på. Det roliga är att jag fick ett meddelande på FB från S, min systerdotter, som meddelade att de åker till Malmö nästa vecka. Jag ringde upp och nu har vi en preliminär Tivoliträff med dem på tisdag. :-)



1 kommentar:

  1. Kul att ni kommer iväg på en liten resa! Det händer ju så mycket hela tiden ;)

    SvaraRadera