lördag 28 juli 2012

Jo... Ja...

Just nu är vi ju hos mamma. Hon bor - som det känns - mitt ute i skogen och täckningen är därefter. Svårt att läsa bloggar och svårt att publicera något också. Jag vill, men det blir liksom inget.

Kan meddela att vi var på musikquiz ikväll. Om det inte var för att jag var alldeles för toksäker på att Winnerbäck inte fått Taubestipendiet - han har väl aldrig gjort några Taubelåtar?? - så hade vi vunnit. Svägerskan är tokgrym på musikfrågor medan jag & Maken drog vårt strå till stacken. Det var en Orup-fråga som jag givetvis kunde. :-)

Pusselbitarna var hemma med Mormor och Gammelfaster. Det ska ha gått bra, trots att vi inte var hemma till läggning.


(P2 och Mormor.)

Visst ja. Jag har läst klart Cirkeln och köpt Eld. I morgon ska jag komma in i den. Bra bok. Läs!!!

2 kommentarer:

  1. Älskade Cirkeln men tyckte inte Eld var något vidare. Kanske borde läsa om den? Iaf, vore roligt om du skrev vad du tyckte om Eld.

    SvaraRadera
  2. Jag har precis läst ut Eld, ska fundera lite över hur jag ska skriva. Men jag gillar den också och väntar numera intensivt på del 3. :-)

    SvaraRadera