tisdag 31 juli 2012

Tisdag

Idag har jag lite tillgång till bra internet tack vare att vi åkt hem till min bror för att fixa mammas nya dator. :) Det här är inget man är bortskämd med här ute, om man säger så...

Barnen leker med en av kusinerna och jag försöker att överleva mensvärken med stort M. Helst skulle jag vilja ligga på soffan i en dag eller två, tillsammans med kaffe, glass och choklad, men sådan tur har jag inte.

Maken och min bror har åkt till mamma för att hämta ett par saker vi glömde, bl a min bankdosa. Det verkar vara lite fel på en räkning som skulle vara betald idag. Eller, jag vet inte... Ibland verkar bankappen i telefonen vara lite efter. Jag är helt hundra på att jag lagt in den och då borde den vara registrerad, tycker jag.

I morgon verkar det bli OK väder och då funderar jag på att ta med mig familjen till Liseberg. Vi får se hur det ser ut på väderprognosen ikväll och utomhus i morgon. Jag har i alla fall en förhoppning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar