lördag 14 juli 2012

Lördag - en dag till avresa

Började med att åka Bromma Blocks för att fixa håret. Jag ville göra det innan vi åkte till Köpenhamn. Passade även på att köpa en skjorta till Maken och handla en islatte. Avslutade med en snabb matinhandlingsrunda och sedan bar det av hem.

När jag kom hem åt vi lunch och sedan åkte jag iväg igen. Maken fyllde bilen med en massa saker till Erikshjälpen och till återvinningscentralen. Efter att jag slängt det sista passade jag på att åka förbi Bromma Blocks - och köpa en islatte till. Den här gången köpte jag dock även en latte till Maken. :)

En lugn och skön dag med andra ord. Nu ska jag snart börja packa och förbereda allt vi ska ha med oss. Jag tänkte även slänga in en maskin tvätt till i maskinen, tror att det är något i tvättkorgen som jag vill ha med mig. Inte för att man behöver så mycket kläder med för tre dagar, men vi är ju trots allt fyra stycken... Hotellet har internet på rummet, så jag kommer att vara kontaktbar under resan - då och då i alla fall.

Till middag blir det lax. Jag hade tänkt att lägga den i folie på grillen, men vet inte om det är läge att grilla. Ganska mörkt ute och det har småregnat ett par gånger nu i eftermiddag. Jag kanske grillar den i ugnen istället.

Jag hoppas att ni har en bra helg och att ni gör precis så mycket - eller lite - som ni vill. Själv passar jag på att spela en hel del Rumble, Wordfeud och Kono (typ som TP). Vill ni spela med mig - skicka mig ett mail! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar