onsdag 25 juli 2012

Onsdag - Fullspäckad dag...

Vi började ju med ett besök på Taxinge slottscafé. Sedan blev det en badstund - kallt som bara den, men jag doppade mig ett par gånger - och sedan åkte vi hem. Planen var nämligen att vi skulle packa och städa för att sedan åka till mamma i morgon efter min intervju. Och shit, så vi har pysslat!

Vi har bland annat: Klippt gräs, rensat ogräs, tvättat flera maskiner tvätt, rensat dator, betalat räkningar, packat egna kläder, packat barnens kläder, packat ner fler kläder åt barnen när P1 insåg att jag packat kläder åt honom utan att han haft något att säga till om, packat skor, glömt att packa badkläder - men det fixar vi i morgon bitti hoppas jag... - rensat ur kylen, fixat ny sand och frö på golvet åt fåglarna... The list goes on and on.

Men! Det verkar faktiskt som om vi kommer iväg i morgon. I så fall vore det jätteskönt. Jag är redo för några dagar på andra sidan Sverige. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar