söndag 1 juli 2012

Söndag kväll

Det var svårt att natta ikväll. Pusselbitarna var jättetrötta, dels eftersom de inte somnade förrän halv tolv igår natt men även p g a kalaset de var på. Det blev ju en del springande, om man säger så...

P1 cyklade dessutom iväg med Maken för att ägna sig åt sin nyaste hobby - tennis. Maken köpte ett par gamla tennisrack och har tagit med P1 till tennisbanan som finns här i närheten för att låta honom slå lite. Han verkar tycka att det är jättekul. P1 alltså, att Maken gillade tennis var ingen nyhet för mig.

Jag har kollat lite på nya bloggar ikväll. Maken skaffade en ny hemmaserver i veckan och via den kan man lägga upp en blogg. Jag tycker att det låter intressant, men vill dock inte börja med en helt ny blogg. Problemet är att jag inte ser hur jag ska kunna importera den jag har (funderar på den låsta i första hand). Vi får se hur det blir. Självklart meddelar jag.

Förresten, det ligger nya bilder där nu... :)

Jag önskar er en skön vecka med (förhoppningsvis) sol.

1 kommentar:

  1. Hoppar genast in och kikar :) Innan det är dags för sängen.

    SvaraRadera