fredag 6 juli 2012

Storytel - Vill du testa?

Jag skrev ju tidigare att jag testar Storytel via Buzzador- ljudböcker i mobilen. En del av testandet är att dela ut en gratis ljudbok till släkt, vänner och bekanta med iPhone eller Android (i o f s kan man lyssna via datorn också...) 


Vill du testa en bok? Du förbinder dig inte till att köpa något mer efteråt. Det du gör är att skicka mig din mailadress för inbjudan, sedan går du in på Storytels sida och väljer och vrakar bland massor av titlar att ta hem och lyssna på i din telefon. Perfekt på promenaden, tåget, i hängmattan eller vad du nu har för dig i sommar.


Edit: Om du inte vill skylta med mailadressen i kommentaren skulle jag rekommendera ett mail istället... ;-) Kolla i spalten till höger och skicka mig ett mail, vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar