söndag 6 maj 2012

Söndagen

Till Plantagen för att handla penséer till Svärmors grav. Det fanns bara några få, ganska fula ex kvar, så istället blev det marguriter - hur stavar man till dem egentligen? - och blå-vita aklejor.



Sedan åkte vi till Makens systerson för att fira hans födelsedag. Fika och trevligt sällskap. Skönt och avslappnat.

J åkte in för att shoppa idag och ville ha med mig. Vid fyratiden mötte jag henne vid Åhléns och gick med henne fram till nu. Jag tror att det är första gången sedan Pusselbitarna kom till oss. Skönt att umgås bara hon och jag ett tag.

Nu är jag på väg hem för att duscha och natta barnen. Skön helg, även om det inte blev någon tid i trädgården varken igår eller idag.

Och i morgon är det måndag. Funderar på att åka in till öppna förskolan med pojkarna, vi får se om det blir så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar