onsdag 30 maj 2012

Onsdag - huvudvärk

Jag har varit under isen nästan hela dagen, eller åtminstone sedan lunch. Maken har jobbat sent denna vecka och jag har varit med Pusselbitarna nonstop hela veckan. Det tar på krafterna, något som jag inte riktigt räknat med.

Fotbollsträning idag med P1. Han var riktigt duktig och gjorde t o m ett par mål. Något riktigt kul var att en av förskolekompisarna som är med i samma lag pekade på P1 och en annan kille och berättade för sina föräldrar att "de är mina bästa dagiskompisar". Det gladde ett mammahjärta, let me tell you.

Grattis till Anna -a k a Längtan till ett barn - och hennes man. Ett oväntat, men högst efterlängtat, plus. Sådant gör mig så glad att läsa.

Jag hoppas att jag är piggare i morgon. Nu ska jag ta två Panodil och sova bort det här.

1 kommentar: