onsdag 16 maj 2012

Onsdag

Fotbollsskolan gick riktigt bra. De avslutade - som vanligt - med lite fotbollsmatch. P1 var mycket sugen att spela, precis som de övriga i gruppen. Synd bara att de gärna sköt bollen åt helt andra håll än åt respektive mål. Vann gjorde andra halvan av gruppen, det var i synnerhet en kille som var helt grym på fotboll. Och att skjuta i mål. P1 var grym på att skjuta, men åt fel håll. :) Vi satt på bänken tillsammans med andra föräldrar och ursäkta mig, men vi fick ett gott skratt av våra respektive barns framfart på planen.

Nu är det långhelg och vi ska vara mycket ute i trädgården. Ska höra av mig till lite vänner och kolla om de vill grilla eller hitta på något. Önska alla en skön helg. Eller om ni ska jobba så önskar jag er i alla fall någon extra ledig stund.

6 kommentarer:

  1. Trevlig helg! Hade det inte varit för att jag åker till Småland idag (sista-minuten-beslut) så hade jag nog bjudit in mig själv ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer fler helger framöver, det är bara att komma hit! :)

      Radera
  2. Låter som du har blivit en riktig fotbollsmorsa :-) Va kul att han gillar fotboll /S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bävar en aning för tidiga morgonmatcher, men det dröjer väl ett par år ännu... :)

      Radera