tisdag 15 maj 2012

Mjuka händer...


Jag åkte till Bromma Blocks en kort sväng nu i kväll när vi ätit middag. Målet var Folkhemmet för att kolla efter en handcreme från Lilla Bruket. Den var tyvärr slut, men jag passade på att gå till Åhléns och köpte en handcreme från Body Shop istället.

Till slut valde jag mellan Hemp hand protector och Moringa body butter*. Moringa luktade godare, men jag köpte hampakrämen. På sikt tänkte jag nog köpa den andra burken också. Jag har väldigt torra armbågar och knän, den är nog bra till det.

De hade en body scrub som jag var väldigt nära att köpa - choklad. Den luktade verkligen äkta vara, mums! Om de haft den som body butter hade jag tagit den, utan snack.

* Jag vet att det står body scrub på burken på bilden, men body butter-burken såg likadan ut. tro mig, jag tog fel först... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar