lördag 12 maj 2012

Fredagen

Igår var vi på Skansen, jag och Pusselbitarna - tredje fredagen i rad. Vårt sällskap denna gång var Hedda och hennes dotter. Kul att äntligen få träffa henne. Pojkarna, i synnerhet P1 som är i samma ålder, gjorde sitt bästa för att imponera på henne.

Pojkarna red även denna vecka, men inte med samma entusiasm som tidigare. Jag tror att det främst beror på att de var trötta.

När vi kommit nästan hem såg vi att grannarna satt ute. När vi gick och sade hej bjöd de in oss på ett glas vin/cider. Trevlig start på helgen. :-)

2 kommentarer:

  1. Låter så mysigt att ha skansen så nära.

    Hur går det med jobbsökandet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är ett bra ställe att kunna åka till. Nu när vi har årskort så är det ju bara att åka in.

      Jobbsökandet går väl sådär. Jag söker de jobb som ligger inom min kombination och hoppas på napp. Har skickat in ett par ansökningar idag, men det får jag väl ändå inget svar på förrän på måndag tidigast. :)

      Radera