torsdag 1 mars 2012

Sjuk

Doktorn lyssnade på P2:s hjärta och bröst samt tittade hur han andades. Lunginflammation. Kåvepenin i en vecka, tre gånger om dagen. Tack för den. Min stackars plutt. Han har varit en zombie mest hela dagen, men nu när han fick spela x-box en stund verkar han piggna på en aning. Hosta gör han dock fortfarande.

Håller på att fixa middag, sedan ska jag åka iväg och handla en del saker - t ex yoghurt och annat som lilleman kan tänkas få i sig. Enda förhållningsordern jag fick var annars att se till att han drack ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Krya på honom! (Eh, kan man säga så?) Eländes. Men efter stålbadet kommer ni snart ut på andra sidan... och då hoppas jag att vi kan ses. Tio månader har alltså gått. Jag känner att det är hög tid för uppdatering. Kram till er!!

    Ps. Blir det en ny egentidspaus så har jag Bromma Blocks på agendan. Oklart när.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns alltid tid för egentid. I alla fall på kvällar. Som inte är onsdagar. :) Och jo, det är hög tid att ses nu!

      Radera