fredag 9 mars 2012

Utmaningen: Min bästa läsplats



Bild hittad här...
Sedan Pusselbitarna kom har det inte blivit så mycket läsning hemma. Jag har dock insett att om jag sitter någon annanstans hinner jag läsa ganska mycket. Gärna på ett café tillsammans med en stor kaffekopp och något sött bredvid. Om man kan få påtår, tretår o s v, är det ännu bättre. Jag sitter gärna flera timmar när jag väl sätter mig. 

Oftast läser jag utan musik, men det händer att jag lyssnar på något. Gärna Winnerbäck eller något annat som jag känner till i så fall, ingen som tar min koncentration från boken.

Det finns dock en sak som jag läser hemma. Alla bloggar som jag läser via min iPhone eller datorn. De sitter jag och läser i mitt soffhörn i vardagsrummet, eller liggande i sängen innan det är dags att sova. Gills det som läsande? Maken säger tvärnej. :)

1 kommentar:

  1. Att läsa bloggar är också en slags läsande, väl. Jo att sitta på ett bra fik och läsa är inte fel.

    SvaraRadera