onsdag 14 mars 2012

Onsdagsplanering

Strax efter lunch ska jag följa med P1 till tandläkaren. Vi kan väl säga att han inte är helt pigg på idén, så har jag inte sagt för mycket... Vi kan också säga att jag, eventuellt kanske möjligtvis även har mutat honom en aning. Jag har utlovat en runda i affärer efteråt, bara han och jag. Han gillar att spela Uno Junior på förskolan, så jag tänkte köpa en sådan kortlek till honom.

Jag då? Jo, jag är tokförkyld och vill helst sova hela dagen. Igår gick jag och lade mig kl 19 när Pusselbitarna gjorde sig klara för sängen. Sedan vaknade jag vid 23 och var vaken en liten stund och sedan slocknade jag igen och vaknade inte förrän 06.30 i morse ungefär.

Farfar kommer hit och passar P2 medan vi är borta. Det funkar jättebra, ska bara plocka bort en del av kexen och kakorna innan - annars kommer P2 att ha fjäskat till sig hälften av allt när vi kommer hem igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar