söndag 4 mars 2012

Tja...

Förutom att jag håller på att hosta upp mina lungor med jämna mellanrum så tror jag att febern gett med sig, efter bara en dag. Jag har i o f s ätit en ipren eller två för att få bukt med en huvudvärk idag, så kanske febern kommer tillbaka när ipreneffekten försvinner.

Hade besök av Systersonen med sambo idag - jättekul! Vi åt lunch och gick ut på en skön promenad. Dessutom kördes det en hel del bilbana med Pusselbitarna. Efter fika åkte de in till stan igen för att äta middag. Jag gjorde en sats kladdmuffins men den här gången hade jag även i en bit vit choklad i varje också. Riktigt lyckade!

Just nu spelar männen i mitt liv x-box medan jag surfar runt en aning. Middagen var OK, men lite stark kanske. Alla åt dock upp. Nu är det dags för duschande och läggande av småttingar. Sedan ska jag bara sitta ner och ta det lugnt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar