torsdag 8 mars 2012

Fortsättning på torsdagen

Sitter här med färg i håret, tröttnade på de där gråa stråna som dyker upp så snabbt (fråga Maken så säger han att det är mer än strån - så fråga inte honom...). Samtidigt gör jag köttfärssås. Varför? Jo, det slog mig på väg till affären tidigare att det kanske var meningen att vi skulle ha med matsäck i morgon. Ett snabbt sms senare bekräftas mina farhågor.

Jag är inte en matsäcksperson. Eller jo, kanske, men då handlar det oftast om smörgåsar. Nu har jag två barn att ta hand om och då får det nog bli något annat än det. I det här fallet blir det ris och köttfärssås. Sen tar jag med bananer och ett par smoothies, kanske ett par drickyoghurtflaskor också.

Sex minuter kvar på färgen. Bäst att kolla till såsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar