torsdag 8 mars 2012

Torsdagstankar

Fortfarande förkyld, men P2 är i alla fall mycket bättre nu - Skönt! Jag håller just nu på att hjälpa Maken med hans Traderaförsäljning, två paket skulle packas, få adresslapp och skickas. Ska snart åka ner och lämna in dem.

Jag var med på förskolan idag, men det var inga problem. Det kändes som P1 var lite mer mammig än vanligt, men jag frågade personalen om det här att han inte leker med andra barn. Tydligen - när jag inte är med brukar han leka med de andra barnen. Skönt, jag var lite orolig för att han inte skulle komma in i gruppen ordentligt eller att de andra barnen skulle frysa ut honom för att han inte kan prata ordentligt med dem. Han är inte heller så bra på det sociala spelet, hur man ska bete sig, när man ska backa tillbaka osv. Men det lär ju komma så småningom.

I morgon blir det läkarbesök och sedan bär det av till Skansen. Hoppas på en solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar