fredag 23 mars 2012

Resfeber?

Jag har ont i huvudet. Har försökt med både Ipren och med kaffe (dock ej samtidigt), men det hjälper inte. Inte heller hjälper det att ha en son i soffan som inte tillåter att jag ligger ner. Nej, P2 vill att jag sitter upp och tittar på honom hela tiden. Gör jag inte det tar han sin lilla söta hand - som har en nästan övernaturlig styrka - och vrider mitt huvud så jag tittar på honom. Om och om igen...

Jag undrar om det räcker med ett par sandaler att ha på stranden/i havet, ett par vanliga sandaler och så ett par finare skor med öppen tå? Jag kommer i o f s att resa med ett par ankelstövlar också. Undrar om det blir för varmt att åka i jeans? Nej, det får det bli.

Barnen är rätt lyckliga just nu, det är Rosa pantern på Boomerang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar