söndag 7 september 2008

Dumt av mig...

Jag slutade skriva upp vilka böcker jag läst. Förmodligen på grund av att jag samlade en massa lästa böcker på hög, tänkte att jag skulle skriva om dem i ett enda inlägg senare. Alltid senare. Nu minns jag inte vilka jag läste i somras. Det var ganska många, det är allt jag minns.

Typiskt mig faktiskt. Jag är bra på att skjuta upp saker till senare. Fråga bara Maken...

Apropå föregående inlägg - Nu sitter jag bara och letar upp videor med Bo Kaspers. Kul som omväxling, jag har nämligen så gott som konstant lyssnat på Winnerbäck sedan Zinkensdamm. Det är också en typisk sak för mig. Jag blir liksom fast i en speciell artist och sedan lyssnar jag mig trött på honom/henne/dem. Inte för att jag kan bli trött på vare sig Winnerbäck eller Bo Kaspers, men ändå. Jag har i alla fall inte lyssnat mycket på dem ännu. Skönt att veta.

Vad är typiskt dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar