lördag 20 september 2008

Liten uppdatering

OK, just nu fungerar uppkopplingen, men det här är ganska irriterande. Struntar i datorn för ikväll, går och lägger mig tidigt i stället.

Vi började se Bladerunner förut, men jag var för trött för att se klart den. Att jag inte sett den tidigare? Det är ju en klassiker, som Maken säger. 8,3 i betyg på IMDB:s sida om filmen, det är ganska bra.

Förresten, det sägs att det kommer en ny Sex and the City-film eftersom den senaste var en sådan hit. Jag säger bara: Bring it on! Personligen har jag inte förhandsbokat filmen till det kommande släppet ännu, men det kommer nog att ske...

2 kommentarer:

  1. Så länge ComHem-uppkopplingen inte stängs av igen ja...Irriterande att aldrig riktigt veta när surfningen kommer att göra ett ofrivilligt stopp.

    SvaraRadera