lördag 13 september 2008

My fair lady

Svärföräldrarna vill ju att vi ska se den här föreställningen med dem i vår, men jag har velat avvakta tills recensionerna börjar komma in. Visst, det är en av mina favoritmusikaler genom tiderna och visst, jag gillar verkligen Tommy Körbergs röst men jag har ändå varit lite orolig för att han inte riktigt kan fylla Jarl Kulles skor.

Det finns en del recensioner nu efter premiären, bland annat här, här och här. Aftonbladet verkar tycka bäst om den. SvD får jag ingen tydlig bild av vilket betyg de ger föreställningen. Det verkar vara Helen Sjöholm som prisas mest, men även Körberg och Malmsjö.

Det är nog dags att boka till våren...

3 kommentarer:

  1. Hej - vilken snygg blogg. Välkommen på testund. A-M

    SvaraRadera
  2. Boka biljetter! Vem säger att du tycker lika som recensenterna? Jag har svårt att tro att det ska bli en flopp med de artisterna...

    SvaraRadera
  3. Jodå, jag ska boka när jag pratat med Svärföräldrarna. Jag är övertygad om att det kommer att vara hur bra som helst!

    SvaraRadera