måndag 9 januari 2012

Nej...

Idag blir ingen dag som går till historien som min stora bloggardag. Gör om, gör rätt! I morgon går Maken tillbaka till jobbet. Jag? Jag vet inte vad jag ska hitta på med Pusselbitarna. P1 fick sitt första Xbox-spel idag när vi var på MediaMarkt. Jag ska nog tillbringa dagen med att hindra honom att spela det nonstop. :)


P2 fick filmen Robin Hood. Disney, inte Kevin Costner-versionen. Vi hade den hemma, men bara på engelska. Maken försökte simultantolka den igår, men kände nog att det var smidigare att skaffa en svensk version.

Jag har kollat lite på Blocket efter en syskonvagn. När vi går hem från Spira brukar alltid båda killarna vara toktrötta och jag tycker att det orättvist att P1 alltid får stå på ståplattan. Jag har egentligen bara tre krav: 1) Att den ska ha stora däck så jag kan köra i snö. 2) Att P1 ska få plats (logiskt). Och 3) Att den ska vara smidig och lättkörd.

Du ser, inga stora krav alls alltså... :)

Nu ska jag gå upp och sova, jag känner mig som en klubbad säl. God natt! Jag hoppas att den här veckan blir underhållande och bra för alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar