söndag 22 januari 2012

IKEA och lite andra tankar

Maken har suttit under eftermiddagen och tidiga kvällen vid min dator. Vi har ganska kraftiga funderingar på att göra i ordning köket nämligen. Han tar alla möjliga mått inne i köket och sedan sätter han sig vid datorn och fyller i dem. Spännande! Eftersom han är ännu mindre van vid Nacen än vad jag är så kommer nog jag snart att få gripa in... :)

Har sett Aktuellt och Agenda - det sistnämnda handlade (givetvis) helt och hållet om krisen inom (s). Många intressanta synpunkter. Jag hoppas att det snart blir ordning.

I morgon börjar en ny vecka. Jag tänkte åka in till stan med Pusselbitarna i morgon, Spira är ju öppet för större barn efter lunch. Hoppas bara att ståplattan till vagnen funkar i all den snö som faktiskt kommit i dag. Roligt - och vackert - men inte vidare praktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar