fredag 20 januari 2012

*ka-ching*

Eller... ja... Jag rensade ut lite papper och såg att Coop numera har Apollo som samarbetspartner. Om man bokade resor med Apollo - som vi gjort - via coop.se fick man 500 kronor i rabatt och dessutom 1% av summan i återbäring. Många bäckar små, och allt det där. Jag ringde Apollo och fick höra att vi helt enkelt skulle boka en resa till och ignorera den första bokningen. Skönt att vi inte gjort första delbetalningen ännu. Nu har jag ringt Apollo två gånger till och fört fram diverse önskemål. Hoppas att det var sista gången nyss...

För övrigt mår jag fortfarande illa. Har i alla fall lyckats äta ett par hårda smörgåsar...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Lugnt i helgen eller planer? Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag hoppas att det blir bättre snart. Inga bestämda planer, har du lust att titta förbi?

    SvaraRadera