torsdag 26 januari 2012

Kvällen

Nu blir det Sveriges Mästerkock. Skönt att avsnittet ligger uppe nu. Först kollade vi dock på SVT Play och såg kommentarerna om Löfven.

Nattningen var kaosartad i kväll. Pusselbitarna var för - just nu - ovanlighetens skull mycket eniga om att de skulle driva mig till vansinne genom att springa omkring och skrika och inte lyssna på mig ett endaste, ynka dugg. När jag sa till dem på skarpen blev P2 otroligt ledsen och P1 otroligt arg. För första gången någonsin talade han om för mig att han inte tyckte om mig ett dugg och att han ville ha hem Maken omedelbart. Det skar i hjärtat. Mot slutet av nattningen hade han gått tillbaka nästan helt och hållet till sitt gulliga jag. Som vanligt somnade han först och sedan kunde jag ägna mig helt och hållet åt P2. Efter att ha kliat honom på ryggen ett tag somnade även han. *puh* En av de jobbigaste nattningarna jag varit med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar