söndag 1 januari 2012

1 januari 2012

Hittade en lista hos Skolfröken. Bra sätt att summera dagen, tycker jag. Vi testar...

Dagens...

Humör
Bra.

Gjort
Vi åkte iväg på utflykt till Göteborg och träffade Liten längtan och hennes underbart söte lille son.

Planer
Packa. Åka till Stockholm i morgon.

Ser på
Gold rush Alaska på Discovery. Vi kom till Brodern på besök och de kollade på en maratonsändning av denna serie. Det går inte att sluta. :-)

Lyssnar på
TV:n och barnen som leker med kusinerna.

Läser
Diverse bloggar - passar på när jag befinner mig vid en bra uppkoppling. :-)

Dricker
Kaffe och påskmust med bäst före-datumet 14 september. 2010. Mums.

Äter
Morotskaka och Sommartårta. Gott.

Bästa
Träffa bloggvän och bebis.

Sämsta
Regnet. Och att få affärer var öppna idag.

Barnrapport
Full rulle på Lek & buslandet. De har klättrat upp och åkt ner. P1 är fortfarande lite sjuk, men är bättre och bättre. Idag har han dock klagat på ett ont öra. De gillar att leka med sina kusiner.

Fundering
Har det redan gått en vecka? Är det redan dags att åka hem? Jag har inte hunnit med hälften jag skulle göra. Bummer.








1 kommentar:

  1. Tack för besöket, det var roligt! Ni höll er friska förstår jag! :-D
    Vi bärjar kvickna till nu iaf...
    Sicken dålig start på det nya året vi fick... :-/
    Men sen kan det ju bara bli bättre!

    SvaraRadera