lördag 6 december 2008

Filmer & kakor

Jag såg om Sex and the City igår. Den är fortfarande lika bra och milda makter vilka kläder! Tittade även genom lite av extramaterialet. Ett av de bästa köpen i år, so far, tror jag. Jag är väldigt förtjust i kläderna som Carrie har på sig i slutet när hon läser högt ur sin kommande bok. Riktigt snyggt.

Började även se om Music and Lyrics. Inledningsvideon är fortfarande så sjukt rolig, väl värd pengarna för att köpa filmen. Maken kom dock hem från sin julfest lite skapligt så jag såg inte klart den. Istället såg vi På spåret som jag bandade åt honom. Jenny, det kanske är lite lätt medelålders, men är inte det ganska skönt ibland? ;-)

Idag blir det mer bakande, närmare bestämt mandelstjärnor. Tyvärr tittade jag inte tillräckligt noga i mitt skafferi innan jag startade och det visade sig att jag bara hade tre dl mjöl och inte sex som det stod i receptet. Jag löste det genom att helt enkelt göra en halv sats.

Eventuellt får jag besök från våra Täbyvänner idag och då är det bra att ha lite smått och gott att bjuda på.

Slutligen - Det sista som dör är hoppet, right? Well, det börjar bli lite sluthoppat nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar