fredag 26 december 2008

Annandagen...

En liten rad från Broderns dator. Mätt och belåten efter både god mat och dito knäck. I morgon bär det av till Huvudstaden igen, ännu en lång bilresa. Tur att vi har både Spanarna och På minuten att lyssna på under tiden.

Oj så bra de är i På minuten! För några år sedan var jag och Maken och såg på inspelningarna av detta eminenta program i Radiohuset. Det är nog en tradtition som vi måste återinföra.

Men men... Nu är det inte allt för många timmar kvar på Västkustsidan. Samtidigt som jag kommer att sakna alla här så saknar jag vårt hus och min egen sköna säng. Efter en vecka här börjar jag få ont i ryggen...

1 kommentar:

  1. Nu minns jag plötsligt att jag var med en gång till Radiohuset och På minuten, kul!

    Ja, en egen skön säng är guld värd! Förr var det märkligt lågprioriterat, men med min stigande ålder så...

    SvaraRadera