måndag 29 december 2008

Morgondagen

Ja, jo, jag tänkte ju vara hemma i morgon. Det slog mig dock precis att jag även måste hämta ut biljetter på Stadsteatern senast *i morgon*. Och om man behöver någon annan information än sitt telefonnummer måste jag även till jobbet och hämta ut bokningsbekräftelsen. Bummer.

Senast i morgon måste jag alltså hämta ut biljetterna som vi ska nyttja i slutet av maj, nämligen I väntan på Godot. Jag kan tycka att det är lite väl saftig framförhållning, men vad ska man väl göra? Är det denna väntan som åsyftas i pjäsens titel...? Eller är det som Strömstedt skrev någon gång: I väntan på vadå? :)

2 kommentarer:

  1. Den måste ju bara vara bra! Värt sin väntan...hoppas jag.

    SvaraRadera
  2. Jo,jag räknar ganska kallt med det. 29 maj känns dock som en mindre evighet bort!

    SvaraRadera