tisdag 2 december 2008

Tisdagen

Bäst idag? Utan tvekan e-postmeddelandet i min inkorg att jag hade en inbjudan till Spotify. Det är ju en gratisversion så det poppar upp lite reklam då och då. Dock helt nöjd än så länge.

Jag har inte hunnit titta genom funktionerna så ingående, men har letat upp en hel del bra musik. So far, so good. Tyvärr har jag inga inbjudningar att skicka vidare. Synd, jag vet ett par personer som skulle gilla funktionen.

Som en underbar avslutning på dagen har jag läst ett av de bästa arbetena jag fått in av en elev på de fyra år jag jobbat här. Suveränt skrivet och det kommer jag att upplysa eleven om när vi hörs härnäst. Oh så roligt det var! Det uppväger faktiskt (nästan) alla usla Wikipedia-plagiat som jag läst den senaste tiden.

Det är en bra tisdag i övrigt också. Nu ska jag vara ledig i en vecka. Doktor House, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar