torsdag 4 december 2008

Torsdag

Några snabba rader innan jag ska gå och baka. Tänkte baka både kanelhjärtan och mandelstjärnor under dagen, lika bra att komma igång med allt julbakande.

Jag har köpt min julklänning. Märket är ännu en gång Melmelli och jag älskar den. Den sitter alldeles perfekt. Syns här till vänster för övrigt.

Idag har jag också fått två av de filmer jag beställde från Discshop i tisdags. Både Music and Lyrics och Ella den förtrollade fanns i min brevlåda när jag kom hem från min promenad till Spånga centrum. Music and Lyrics gillar jag verkligen, som nämnts tidigare. Ella-filmen har jag inte sett, men den verkade kul i baksidestexten. Jag återkommer med omdömen.

Jag hade beställt ytterligare en film, men den var tydligen slutsåld. Förtrollad med Patrick Dempsey b la. Jag har sett den också och gillade den verkligen. Nu ska den bli min!

Ginza skickade ut meddelande om leveranser med kostnadsfri frakt om man beställer senast klockan 23.59 i natt. Det är frestande, kanske ska kolla in vad de har att erbjuda.

I Discshops julkalender kan man köpa Sex and the City (1-disc) för 99 kronor idag. Nu har jag redan skaffat den förlängda versionen, men det är ett bra pris för någon annan :)

Lyssnar på: Blandad lista på Spotify. Innehåller mest Orup, Glas Vegas, Dixie Chicks & Britney Spears nya.
Längtar efter: Både fredag och söndag. Och gärna snö på söndag.

2 kommentarer:

  1. Verkligen snygg klänning! Var handlar du? Jag som har så svårt för kläder borde passa på när jag ser ett bra märke, fanns visst i Nyköping hos en återförsäljare såg jag..

    SvaraRadera
  2. Den här köpte jag i en liten butik i Spånga C, Vackra ting heter den. Det är ett bra märke, har köpt ett par saker nu.

    SvaraRadera