onsdag 10 augusti 2011

Vad gör man när barnen somnar tidigt...?

Jo, man ställer sig på - den stängda - toalettstolen för att kolla efter en sak på badrumsskåpet. Sedan glider toalettstolslocket av och man faller handlöst ner på golvet. Slår i vänster axel och slår i höger knä. Jäklar, vilken bula det blev på knät...

Som ren bonus vaknade P1 (av mardrömmar?) och ville sova i vår säng, bredvid mig. Bara att dra sig upp för trappan...

Har förbaskat ont i axeln och knät idag också, bara att gilla läget, antar jag.

2 kommentarer:

  1. Men Usch då. Hoppas inget är brutet!

    SvaraRadera
  2. Nej då, det tror jag inte. Knäet är lite ömt när jag suttit en stund och armen gör nog mest ont för att jag sträckte mig. Ska dock lägga upp en bild på blåmärket på benet om det mörknar mer - gigantiskt.

    SvaraRadera