onsdag 24 augusti 2011

Sent...

Myser ner mig i nytvättade sängkläder och läser lite bloggar och annat. Snart ska jag sova. I morgon kommer jag att väckas vid 6-tiden av P1 som vill ha välling. Sedan kommer P2 att vilja prata om Papi som åkte iväg på ett plan för att jobba och som snart kommer hem med godis. Oklart vilket som är bäst, att Papi kommer hem eller att han har med sig godis. ;-)

Jag kommer hur som helst att gå upp och göra välling. Sedan kommer jag att göra allt som står i min makt för att få somna om. Med lite tur så vaknar jag för gott på andra sidan 07-strecket.

God natt & sov gott! Jag lever ett bra liv just nu och önskar alla det samma. :-)



2 kommentarer:

  1. Härligt att du trivs med det nya livet!

    SvaraRadera
  2. Fint att läsa! Hoppas det blir mysigt att ses allihop igen.

    Men vänta lite.. sälja hemmabiosystemet? Så nu kan vi inte planera in någon dejt för attt kolla serier på storskärm, vilket var ett mål när jag flyttade till storstan...!
    Fast jag antar att jag får hålla till godo med tecknat om jag dyker upp ;)

    SvaraRadera