måndag 8 augusti 2011

Måndag

Lugn dag. Fram till lunch var vi ute i trädgården och rensade. Ja, inte Pusselbitarna, de stod i garaget (!) och blåste såpbubblor.

Lunchen åts på IKEA, tillsammans med en himla massa människor - har inte alla börjat jobba idag?!

Lite affärstittande sedan. In på ToysRus för att byta handkontrollerna till pojkarnas bilbana (som köptes igår). Förmodligen inte den bästa kvalitet, när tjejen i kundtjänst såg att jag hade två sådana i handen plockade hon upp två nya ur en halvfull påse...

Var inne på Barnens hus för att kolla lite - 50% på en hel del kläder, skor och sommarleksaker. Dock inget som jag direkt gillade denna gång.

Maken tog en sväng på Myrorna i Jakobsberg medan jag satt med sovande barn och pratade med Faster.

Nu sitter jag och väntar på Maken. Han är inne på Bromma Blocks och kollar efter fler kackerlackor åt barnen. Kanske han också köper en Frapino till mig också...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar