söndag 21 augusti 2011

Lugn dag...

Jag har varit på mitt första barnkalas med medföljande barn och det var intressant. Jag märkte själv att jag är en kycklingmamma, följde efter dem ganska mycket. Barnen var inte så intresserade av de andra barnen under själva kalaset, men sedan när de kommit hem och hämtat cyklarna körde de runt, runt på gatan och raceade med några av de andra barnen. :-)

Sedan blev det skoinköp för P2 och lite annat smått och gott. Nu när Mamma och Faster är här blir det en hel del pysslande. Äpplemos idag, saft i morgon. Trevligt, då försvinner äntligen en del bär och annat från frysen...

Barnen har varit ganska lugna, även om de frågat efter Papi ett antal gånger. Det där med att han ska komma hem när de sovit fem gånger verkar inte riktigt ha sjunkit in riktigt. På fredag ska vi åka ut och möta honom, det ska bli kul. D v s om de nu inte kommer att vara tokgalna...

Jag ska gå upp och lägga mig nu, misstänker att jag kommer att väckas 06.30 i morgon också...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar