onsdag 22 februari 2012

Tårta beställd!

I morgon fyller P1 5 år och jag har beställt en liten prinsesstårtsstubbe som ska ätas efter maten i morgon kväll. Han har också fått välja middagsmaten i morgon och det blir pizza. Högst otippat. :-)

Annars då? Jo, jag sitter på fiket och det regnar ute. Joy.

Jag måste komma ihåg att fråga på förskolan om vi ska ha med något i morgon för att fira P1. Jag vet inte, brukar man göra så? Med tanke på att han bara är på förskolan mellan 8 och 11 känns det fånigt att komma dit med isglassar eller något. Jag menar, det är som att säga "God morgon, till frukost blir det glass." :-)

Nu ska jag snart gå och handla lite. Tänkte bara vänta in de som sitter bredvid mig. Jag kommer inte ut från min plats utan att krocka med dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar