fredag 24 februari 2012

Prinsessnamn...

Ska man gissa på Lovisa Alice Lilian Kristina, kanske?

Det vore lite kul om det blev Lilian, det är mitt och Systerdotterdotterns andranamn och min söta mamma heter det.

Sedan vore det tokkul om kungen proklamerade att bebben ska heta Tindra eller Engla i förstanamn... Drottning Tindra I. :-)

Jag ska försöka att begränsa antalet prinsessbloggsinlägg till ett minimum. Det är den sentimentala delen av mig - den där som fällde en tår när jag läste om födseln i DN - som vill komma ut.




2 kommentarer:

  1. Tycker också att Drottning Tindra är det enda rätta.

    Bra att det i alla fall finns en meningsfrände i detta land. Synd bara att kungahuset inte tycker det samma.

    SvaraRadera
  2. Haha. Det är väl bara att gå ut i media och rasa som Herman Lindquist...? :)

    SvaraRadera