tisdag 14 februari 2012

Hjärta? Självklart.

Ovanligt lite firande, men riktigt god middag. Rostat bröd med skagenröra till förrätt, kalvstek med gräddsås (som istället innehöll lätt creme fraiche) och vaniljpannacotta till efterrätt. Mums!

Maken var hemma tidigare än vanligt och jag tog en sväng till Bromma Blocks - ensam - medan Maken var hemma med Pusselbitarna och fixade i ordning den nya inspelningsbara HD-boxen som kom med posten idag.

Jag passade på att köpa några småsaker som behövs, bl a vantar till P2 och kalsonger till P1. Skönt att gå omkring lite själv. Jag fick dock ett tecken på att vi varit lite väl mycket i Bromma. När jag gick in i Name it-butiken hälsade tjejen i affären mig med ett Hej! Har ni varit i Egypten ännu?

Bild hämtad från http://www.vector-finder.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar