fredag 17 februari 2012

Fredag? Fredag.

Följer min nya rutin och äter frukost på fiket i centrum, samtidigt som jag läser DN. Jag har inga större problem idag, förutom ett. Det känns som om jag ska börja gråta hela tiden. När jag läste om AIK:s vinst mot DIF igår (yes). När jag läser om huvudrollsinnehavaren i Vi måste prata om Kevin (ångest). När jag läser om Tomas Alfredson (så himla bra film).

Allvarligt talat. Varför? Vilka hormoner snurrar här just nu?

Men hörre ni. Ha en underbar helg. Det ska jag. Barnkalas för lilla A i morgon och middag hos A&U på söndag. Däremellan tänkte jag passa in lite shopping.



2 kommentarer:

  1. Kanske mammahormoner? Sen jag blev mamma grinar jag åt allt.

    SvaraRadera
  2. Jo, det kan det nog vara. Kombinerat med mensdags och slutet-av-veckankänslor, tror jag. :)

    SvaraRadera