söndag 25 november 2007

Veckan i korthet...

Så där. Tillbaka på banan.

Bäst i veckan?
Jag måste väl säga Moskva. Det är ju till störst del där jag varit. Samtidigt som det var mycket som var mindre bra där också, t ex avgaserna, all rökning o s v. Bolsjojteatern i onsdags var en höjdare. Vacker stad, i mångt och mycket.

Skulle jag ha ändrat något som hänt?
Jag skulle ha skapat tid att träffa rektorn på Svenska skolan. Dessutom skulle jag ha köpt den där bedårande söta Drutten-dockan som fanns till försäljning vid Röda torget.

Vad händer nästa vecka?
Jag jobbar ikapp det som jag legat efter med i en vecka. Vi ses nästa helg, typ. Nej då, det är inte så mycket, men måndag till onsdag kommer nog att vara ganska busy.
Jag ska börja träna också efter min nästan-4-veckors-uppehåll. Undrar om jag fortfarande minns hur man håller den där jäkla skivstången...

1 kommentar:

  1. Kul att ta del av din summering! Du har förresten en liten utmaning hos mig ;)

    SvaraRadera