måndag 12 november 2007

Superhjälte - lång, mörk och grubblande... ?!

Hyfsat otippat resultat, enligt mig. Jag hoppades på Captain Sparrow eller Neo. Kunde ha varit värre. Hade det blivit Spindelmannen eller Braveheart-killen hade jag nog inte klistrat in resultatet. Är inte så förtjust i kroppsfärg eller färgglada trikåer... :)


Which Action Hero Would You Be? v. 2.0
created with QuizFarm.com
You scored as Batman, the Dark Knight

As the Dark Knight of Gotham, Batman is a vigilante who deals out his own brand of justice to the criminals and corrupt of the city. He follows his own code and is often misunderstood. He has few friends or allies, but finds comfort in his cause.


Batman, the Dark Knight



63%

Indiana Jones



58%

Lara Croft



58%

James Bond, Agent 007



58%

Neo, the "One"



54%

William Wallace



50%

Captain Jack Sparrow



50%

The Terminator



50%

El Zorro



46%

Maximus



42%

The Amazing Spider-Man



33%


2 kommentarer:

  1. vilket tveksamtbetyg du fick!
    Jag blev 83% bond!

    SvaraRadera
  2. Jag vet... Lite besviken. Det kan bero på att jag inte är något bra superhjältematerial. Tryckte in ganska många mittenresultat. :)

    Jag ser det dock som att jag har många karriärsmöjligheter...

    SvaraRadera