söndag 11 november 2007

Veckan i korthet...

Jag tar efter Saras lista, bara så där. Inte för att det hänt så mycket den här veckan, men ändå...

Bäst i veckan?
  1. Jag jobbade undan ganska mycket den här veckan. Skönt att veta att jag äntligen börjar komma i fas med mina rättningar.
  2. Träffade A1 & fikade. Tyvärr *alldeles* för kort tid, men det blir mer nästa gång! Ses nästa helg, kanske?
  3. Planerat resan med Maken. Mycket att prata om nu.
Skulle jag ändra något som hänt den här veckan?
Nej, tror inte det. Eventuellt skulle det vara att jag skulle ha mött A1 någon annan dag för att inte krocka med tiden med J. Eller tvärtom.

Vad händer nästa vecka?
Chockerande nog: mer jobb! Jag kommer att rätta en sjuk mängd skrivuppgifter och prata med elever. Sedan kommer jag också att planera mer inför resan.

1 kommentar:

  1. Kul att du summerade veckan :) Hoppas din nya vecka blir bra!

    SvaraRadera