fredag 16 november 2007

16 november 2007

Fredag! Yay!

I dag har vi varit upptagna små bin, Maken & jag. Maken åkte till verkstaden & bytte till vinterdäck. Ja, inte han personligen, men ni fattar... Jag åkte en sväng till ryska ambassaden och hämtade våra visa. Först fick jag stå i en kö utan receptionist i tio minuter, men jag fick dem!

Nu är det inget som är kvar att planera inför resan. Förutom vad jag ska ha på mig. Och hjälpa Maken hitta ny kostym & sånt. Helgen är räddad!

Eventuellt blir det filmkväll ikväll. Gårdagen blev sjukt misslyckad. Jag har inte varit så besviken på länge. Jag lyckades äntligen få ner Maken till biorummet för att kolla på House som jag lånat av J. Vad som hände? Absolut ingenting. Det var region 1. Vår spelare är region 2.
*besviken*

Så det blev del 1 i en serie om Auschwitz som Svärmor rekommenderat. Jag somnade. Inte riktigt vad jag tänkt mig att se, precis. Den verkar väldigt välgjord, det är en BBC-serie, men jag var inte på humör att bli deprimerad.

1 kommentar:

  1. Ja, om någon hade tagit sig i kragen och använt sig av länken som undertecknad skickat TVÅ gånger så hade kanske besvikelsen igår aldrig inträffat...

    SvaraRadera