tisdag 1 juli 2008

SATC - dagen efter.


Vad kan jag säga, jag gillade filmen väldigt mycket. Snygga kläder, flera riktigt roliga repliker (varför får Samantha oftast de bästa sakerna att säga?), New York och mr Big. Vad kan en flicka önska sig mera?

Jag gillade upplägget i början när personerna presenterades. Kapitlen var snygga. Charlotte är dock fortfarande för perfekt för att vara sann (trots diverse händelser). Mina favoriter är fortfarande Miranda & Carrie.

Nu är bara frågan - Se den på bio en gång till eller ihärdigt vänta till DVD-släppet? J ser gärna att jag ger den till nya bebisen i "Välkommen-till-världenpresent" i december. Intressant koncept, vi får se på det.

Blir det New York i höst? Det är faktiskt inte helt omöjligt. Jag åkte hem och började bearbeta Maken direkt.

2 kommentarer:

  1. Nej, det här kan jag omöjligen kommentera. Får scrolla ner till nästa inlägg i stället...

    ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha. En av de mest intressanta kommentarer jag fått på länge. Kom igen nu, erkänn att du är lite sugen på att se filmen, alternativt att åka till NY. :)

    SvaraRadera