fredag 4 juli 2008

Pressfotograf...?



...blir jag nog aldrig. Jag insåg nog aldrig hur mycket människor det skulle finnas runt avspärrningarna vid Rival. Inte tar jag bra kort med mobilen heller. Don't quit your day job, typ. Av tio försök så är det kortet ovan och ett, kanske två till som kan se en aning av vad de föreställer. Jag fick varken Streep, Brosnan eller Firth på bild*. Jag kan dock intyga att samtliga tre var ursnygga**. Först när de hade passerat kom jag på var den bästa platsen för mig var. Följdaktligen fick jag ett OK kort*** på en av birollsinnehavarna. Närmare bestämt hon som var med med i TV-serien Cybill på 90-talet,
Christine Baranski.

Som ni ser var det pampigt värre, Arméns trumkår är en riktigt schysst orkester, men som någon sa brevid mig: Vad har det här att göra med filmen? Svaret? Absolut ingenting.

Jag ser fortfarande fram emot att se filmen. Den är nog bra. Det blir att se den med Svärföräldrarna, vi såg ju musikalen med dem så de vill se den här med oss också.

* Jo, Brosnan, men sjukt suddigt. Jag tror att det är han i alla fall...
** ... men att Colin var snyggast of course.
*** m a o ett kort där man avlägset kan se vem det föreställer...

4 kommentarer:

  1. Då var vi där samtidigt :)

    SvaraRadera
  2. Vi och hundratals andra. :) Riktigt snygga kort på Colin!

    SvaraRadera
  3. I think she is really funny in the things I've seen her in, esp. "Cybill".

    SvaraRadera